eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
  • Data: 2021-06-06 11:59:59
    Temat: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Uważasz że tanie budownictwo to zła idea? Pewno tak bo jak
    > wieśniacy mieli by się dowartościować jak by nie potrafili się
    > przechwalać za ile dom postawili. Jak masz coś do domów z pustaków
    > styropianowych to napisz. Na logikę to po co budować domy z
    > pustaków żeby je dodatkowo ocieplać jeśli można zbudować takie
    > same domy z ocieplenia. Niby dom szkieletowy to załatwia ale tam
    > pierdolenie z budowaniem szkieletu. Przy domach styropianowych
    > ustawia się wszystkie ściany i przeznaczone na słupy przestrzenie
    > zalewa się betonem. Z technicznego i kosztowego punktu widzenia
> [...]

    Ja tam nie wiem jak mowił do ciebie ojciec i dlaczego wyzywał cie od
    wiesniaka ale co do meritum:
    uwazam ze utrzymanie odpowiedniego balansu miedzy jakoscia a cena to
    podstawa. I dlatego zastanawiam sie, skoro to co piszesz to taki no
    brainer to dlaczego ludzie tak nie budowali dotychczas i dlaczego
    zaczna tak budować dopiero teraz, kiedy ogłoszono ze nie bedzie
    potrzeba kierbuda?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"