eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
  • Data: 2021-06-06 19:59:58
    Temat: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Ludzie tak budowali i budują nadal. Tylko akurat nie polaki. :P I
    > to z tych samych powodów dla których wolą kocioł spalinowy (na
    > paliwo stałe) zamiast gazu/PC, ceramikę zmaiast wapniaka (czy
    > gazbetu), wentylację grawitacyjną zamiast mechanicznej, tynki CW
    > zamiast gipsu, kalafiory zamiast podłogówki itd.

    Kto tak buduje ze sam wycina ze styro klocki?

    Pomijam ze mowa jest o naszym rynku, wiec mnie cały czas interesuje
    skad przekonanie ze teraz nagle ludzie zmienia swoje podejscie do
    budowlanki.

    Co do paru spraw to chyba juz sie przestawiliśmy.
    Tam gdzie jest gaz to ludzie chyba wola załozyc gaz niz kocioł na
    pellet?
    A podłogówki zamiast kalafiorów? Z tego co ostatnio ogladałem to
    praktycznie wszedzie była podłogówka (mowa o nowych inwestycjach)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.