eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowyRe: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 20 Jun 2021 11:19:51 -0700 (PDT)
    <5...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <4...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <4...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <c...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <7...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    From: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 20 czerwca 2021 o 20:00:00 UTC+2 Budzik napisał(a):

    > Na ten moment nie mam zadnego sensownego pomysłu poza ograniczaniem
    > ilosci jedzonego miesa.
    > Z wszelkich opracowań jakie czytałem wynika ze to co nas obecnie
    > najbardziej truje pod wieloma wzgledami (z woda włącznie) to własnie
    > nadmierne spozywanie produktów odzwierzecych.

    To ja tak:
    1. Przez pierwsze ćwierć wieku swego życia mieszkałem na wsi na gospodarstwie rolnym
    Teraz te budynki wynajmuję koledze. Ma on tam na dzisiaj ok100 jałówek
    Żeby je wykarmić musi na kilku czy kilkunastu hektarach nasiać zboża itp.
    I tak właśnie robi.
    Nie nawadnia tych pół sztucznie więc czy by miał te krowy czy nie ilość wody która
    spadnie na te pola jest ta sama.
    Woda do picia dla krów jest chyba pomijalna w temacie oszczędności.

    2. Tu gdzie mieszkam to tereny rolnicze. Dawne PGRy itp.
    W promieniu 100-150km znam każdą chyba wioskę.
    Po PGRach ziemię przejęli rolnicy. Niektórzy maja kilka hektarów a niektórzy kilkaset
    Ci co mają kilkaset to sztucznie nawadniają pola(studnie głębinowe) bo takie coś
    opłaca się przy większy areale w jednym kawałku.
    Ale ciekawostka: nawadniają tylko pola na których uprawiają ziemniaki.
    Bo lokalnie mamy tu jedną z większych chyba na świecie fabryk która przerabia
    ziemniaki na frytki itp.
    I praktycznie cała okolica w promieniu kilkuset km uprawia ziemniaki dla tego
    zakładu.
    Więc paradoksalnie nie jedząc mięsa nie oszczędzasz wody bo żarcie dla krów nie jest
    sztucznie nawadniane.
    Przestań jeść frytki to być może coś tam wody dla środowiska zaoszczędzisz.