eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowyRe: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
  • Data: 2021-06-23 08:44:42
    Temat: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2021-06-22 o 11:41 -0700, Zenek Kapelinder napisał:
    > I w niej nie 80 jak napisał Budzik jest graniczne a 75. Dalej moje
    > pytanie czy w takim przypadku wartości takie jak 16, 24, 35 są poza
    > zakresem jeszcze czystego powietrza?

    Z oficjalnej (francuskiej) skali wynika, że 24 i 35 to już nie jest
    czyste powietrze - jeśli o PM2.5 mowa.

    > czystością powietrza nie ma sensu jeśli powietrze mieści się w
    > normie. Dziwnie został stworzony przez barana, bez potrzeby.

    Tak już jest, że ludzie często wolą żyć lepiej, niż na granicy
    dopuszczalności sanitarnej. Mieszkam w regionie o najwyższej jakości
    powietrza we Francji. Przyjechałem tu m.in. właśnie z powodu
    jakości powietrza. Baran jestem, bo przecież mogłem zamieszkać zamiast
    tego w jakimś Poznaniu czy Łodzi, oddychając powietrzem "w normie".

    > O wiele ciekawszy jest podtemat o oszczędzaniu wody. Może Ty masz
    > jakieś przemyślenia co do oszczędzania wody i co można zrobić z
    > zaoszczędzona. A może wiesz jak to we Francji robią, jeśli robią?

    Nie wiem, jak robią. Wiem natomiast, że uzdatnianie wody za darmo nie
    jest, więc choćby z tego powodu warto ograniczać zużycie wody pitnej.
    Wody gruntowe również z roku na rok są coraz niżej. Co do wody ogólnie
    (nieuzdatnionej), to moje oszczędzanie wygląda tak:
    https://youtu.be/ibCfAmpRDh8 nie jestem więc raczej jakimś przykładem w
    tym temacie.

    Mateusz