eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
  • Data: 2021-07-09 16:47:20
    Temat: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 7 lipca 2021 o 22:30:52 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

    > A co cię to kurwa obchodzi? Zajmij się swoją dupą, a nie obrabianiem
    > dupy komuś. Zapewne w twoim rodzinnym domu to tylko się zajmowaliście
    > plotkami i obgadywaniem sąsiadów, znajomych oraz rodziny. Stąd masz we
    > krwi plotkarstwo i ocenianie ludzi na podstawie plotkarskich, kłamliwych
    > pomówień. Lubisz powtarzać to co jacyś debile piszą o innych, bo cię
    > kręcą plotki.

    Widać prawda w oczy kole. Do wymienionych wyżej dodam jeszcze np Tomasza i Janusza.
    Wielokrotnie wsczynałeś z nimi chamskie dyskusje.
    Tyle tylko że pomijając Zenka nikt w dyskusjach z Tobą chamski nie jest. Tobie jak
    zaczyna brakować argumentów to chamskie odzywki wobec wspoldyskurantow zaczynasz i
    bzdurzysz że to oni są chamscy. Będziesz dalej brnął to konkretne linki do takich
    dyskusji zapodam. Np nie tak dawna dysputa z heby, również niedawna dyskusja z
    Myjkiem czy chociażby ze mną. Chamstwo leci tylko z Twojej strony

    > Wielokrotnie się przypierdalałeś do mnie i obśmiewałeś bez powodu
    > rozpoczynając ze mną awantury, bo jakiś debil zenuś czy adaś mi
    > naubliżał wymyślając kompletne bzdury.

    Ja rozpoczynałem awantury bo Zenek cz tam Adam Tobie naubliżał?
    Czytasz czasami to co piszesz?

    > Zacznij w końcu myśleć i naprawiać świat od siebie.

    > Skończysz być chamski wobec mnie

    Wskazesz gdzie i kiedy byłem? Linki/ cytaty?

    > Może na tym już zakończmy tę czczą dyskusję, która nie prowadzi donikąd.

    Idę o zakład że nie skończysz. Naście lat już na grupach jesteśmy i pomimo tego że
    regularnie Nicki zmieniasz to styl dyskusji pozostaje bez zmian.

    > Chyba, że aż tak ci zależy, aby być traktowany na równi z zenusiem?

    Czyli?