  • Data: 2015-01-01 22:51:15
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: "Winiecki" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości
    news:m849ib$8vl$2@node2.news.atman.pl...
> [...]
    inny być nie możesz. To nie Twoja wina że jesteś katolikiem. Jak byś się urodził w
    kraju arabskim wyznawał byś Islam. Ważne żebyś swoich poglądów na siłę nie
    przekazywał innym, zwłaszcza najbliższym. Prawdopodobnie Twoja konstrukcja psychiczna
    pozwoliła na głębokie wdrukowanie. Nie jesteś przez to ani lepszy ani gorszy, ani
    inny. Mnie nie udało się wdrukować dogmatów religijnych. Rodzice wierzący a ja nie.
    Moje dzieci tez niewierzące. Dostały w tej kwestii wolną rękę. W moim przypadku
    przerwany został łańcuch wdrukowywania. I jeszcze tak było u dwudziestu procent
    Polaków. Za 15-20 lat nie wierzących będzie więcej niż połowa Polaków.

    > Powod jest banalny. Brak wiary jest wygodny.
    > Pozdro.. TK

    Co ty p...sz ? Jaki brak wiary ?
    Wielu wierzących wierzy, że partia Franciszka jest siedliskiem szatana.
    Tylko szatan mógł doprowadzic do przekształcenia Kościoła
    w partię polityczną. Upadła PZPR i błyskawicznie ich miejsce
    zajeli funcjonariusze Franciszka.