  • Data: 2015-01-04 13:59:22
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: "Winiecki" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4ee91a73-334a-432a-854f-f190661195d0@googlegrou
    ps.com...
    W dniu czwartek, 1 stycznia 2015 23:53:24 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    konsekwencji. Tylko bycie bogiem daje możliwość nieograniczonego mordowania w imię
    wyższych celów.

    Czy w przeciągu pięćdziesięciu lat w religii katolickiej coś się zmieniło z definicją
    boga Boga? Mniej więcej tyle lat temu udało się wdrukować mi twierdzenie że bóg Bóg
    występuje w trzech postaciach. Boga Ojca, Syna Bożego i Ducha Świętego. Patrz jakie
    to wdrukowanie jest skuteczne.
    Mnie politycy w sukienkach od Franciszka, wdrukowali przez ostanie 20 lat,
    że Bóg występuje w trzech postaciach : Władza, Seks i Pieniądze
    i temu oni gorliwie służą.
    Wdrukowanie jest skuteczne, bo oni codziennie wdrukowują to samo.