  • Data: 2015-01-04 18:14:16
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: "Winiecki" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:m85job$gt7$1@node2.news.atman.pl...
    > Użytkownik "Winiecki" napisał w wiadomości grup

    > Właśnie opisałeś demokrację. Tak to jest _demokracja_ . Lokalna większość
    > chce sobie jakiś symbol postawić i go sobie stawia.

    Demokracja oparta na narkotyku jest chorą demokracją.
    Świat przekonał się o tym, gdy Hitler odurzył Niemców.
    To też odbyło się demokratycznie.

    > Natomiast sugerowanie że
    > zamiast dla siebie robi to przeciw innym to chora nadinterpretacja.

    Oczywiście, Hitler nie robił tego dla siebie, robił to dla narodu wybranego.
    Robił coś przeciwko komuś ??? Nieeee, wystarczyło tylko iść razem z nim.
    To samo dotyczy każdej organizacji.
    W demokracji nie ma miejsca dla organizacji politycznej posługującej się
    narkotykiem.

    > Sumienie można
    > zagłuszyć i wtedy coś co to sumienie budzi jest niechciane.
    > Ergie

    Ale tutaj nie sumienie jest budzone, budzone jest poczucie krzywdy, że grupa
    cwaniaków/seksualnych dewiantów za pomocą religii wyciaga pieniądze z Skarbu Państwa.
    Poczucie krzywdy, że wierzący są bezwolnym narzędziem, glosującym tak jak chce
    partia Franciszka.
    Wierzący wybrali Hitlera na wodza.
    Gdyby jakas partia polityczna wykorzystywała narkotyk do swojej działalności
    to natychmiast by została zdelegalizowana.
    Trzeba dążyć do tego, aby partia Franciszka znów stała się Kościołem.