    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Date: Wed, 14 Jan 2015 12:09:21 +0000 (UTC)
    <m8f75n$ind$1@dont-email.me> <54b04279$0$2142$65785112@news.neostrada.pl>
    <m8pk97$4cs$1@node1.news.atman.pl>
    <54b23fe6$0$13615$65785112@news.neostrada.pl>
    <m8to24$kl7$1@node1.news.atman.pl> <m8urjj$l8s$1@node2.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <m8usvn$gd$2@node1.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <m8uupl$31m$1@node1.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <m907te$e6n$1@node1.news.atman.pl> <m90onb$j5q$1@dont-email.me>
    <4...@g...com>
    <m90t2r$6bq$1@dont-email.me>
    <5...@g...com>
    <m917vl$in$1@dont-email.me> <m91f6g$ac0$6@node2.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <m95epa$csv$1@node2.news.atman.pl>

    Maciek wrote:

    > A czy cała różnica nie polega na tym, że teraz można sobie te dolary
    > kupić od przysłowiowego Kowalskiego (że nie wspomnę o prywatnych
    > bankach, kantorach itp), a wtedy nie, bo za obrót (nielegalny dodam)
    > walutą można było pójść siedzieć? :-> Czy przypadkiem nie było tak, że
    > "niepotrzebną" walutę zachodnią trzeba było wymieniać na walutę lokalną?

    nie tylko za handel ale i, w pewnym okresie, posaidanie, były
    nielegalne. Za posiadanie dewiz groziła kara śmierci. Później to
    oczywiście złagodzono ale handel walutą był nielegalny do końca.
    Posiadać można było tylko nie wiadomo skąd skoro nie można jej było
    kupić :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?