  • Data: 2014-12-29 14:38:07
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj a raczej żal dupę ściska
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dominik & Co" napisał w wiadomości grup

    > Zastanów się tylko na spokojnie, co byś powiedział,
    > gdyby w sali obrad Najjaśniejszego Sejmu wisiał sobie na eksponowanym
    > miejscu hilal.
    > Dla Ciebie ten symbol nic nie znaczy, więc niech se zwisa?

    Jeśli tak zechce _większość_ to "niech se zwisa"!

    > Niewierzący ogólnie jestem (w demokrację też). Dla mnie eksponowanie
    > symbolu
    > jednej religii kłóci się z zachowaniem bezstronności w sprawach przekonań
    > religijnych,
    > no ale specjalistą w zakresie odwracania kota ogonem nie jestem.

    Manipulujesz pomijając fakt że akurat ta religia to religia wyznawana przez
    _większość_.

    U nas problemem (zastępczym) jest krzyż w sejmie natomiast w takich stanach
    na każdym dolarze jest napis "in god we trust"...

    Życzę wszystkim (w tym sobie) aby w nowym roku to czy ten krzyż ma w sejmie
    pozostać to było nasze największe zmartwienie :-)

    Pozdrawiam
    Ergie