  • Data: 2014-12-29 18:03:36
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj a raczej żal dupę ściska
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29.12.2014 Ergie <e...@s...pl> napisał/a:

    > ROTFL.

    To może napisz wprost, z czego polewasz, skoro nie z konstytucji,
    bo równe traktowanie religii jest w niej wprost ujęte.
    Oczywiście wolno Ci twierdzić, że póki innowierców nikt
    nie morduje dyskryminacji nie ma :-)

    > Czy w konstytucji jest napisane że na placu może stać tęcza???

    Czy tęcza jest symbolem religijnym? Jeśli tak, nie powinna być
    ustawiona przez państwowe organa. Ewentualnie może być jeszcze
    symbolem organizacji propagującej ustrój totalitarny. Wtedy tak,
    (nie)legalność tejże można wywodzić z Konstytucji.

    > Czy jest napisane że na rondzie może stać palma???

    Jak wyżej.

    > To że gdzieś stoi (albo wisi) krzyż (albo dowolny inny symbol) nie łamie
    > konstytucji - bo nikogo nie dyskryminuje ani nie czyni uprzywilejowanym.

    Chcesz powiedzieć, że krucyfiks (bo takie ustrojstwo w Sejmie zwisa)
    nie jest symbolem religijnym? I bezstronność państwa manifestuje się
    właśnie w eksponowaniu symboli jednej religii?

    > Mnie krzyż ni ziębi ni grzeje tak samo jak minaret, gwiazda Dawida, czy
    > figurka buddy. Jeśli większość tak chce to mnie nic do tego!

    Większość, Naród- jedzący ośmiorniczki ustami swych przedstawicieli- spłodziła
    taką, a nie inną Konstytucję. I jeśli Większości bezstronność religijna
    państwa wadzi, to zbójeckie prawo Większości tę Konstytucję zmienić,
    a nie łamać. To, że większość obywateli uważa (dla przykładu), że ograniczenia
    prędkości są bezsensowne, nie oznacza że legalnym jest je łamać.

    > I dlatego KK płaci podatki od pieniędzy które już raz zostały opodatkowane?

    A inne kościoły nie? Pytam, bo nie wiem.

    Ja też z pieniędzy już raz opodatkowanych podatkiem dochodowym kupuję
    paliwo, płacę dodatkowo akcyzę i VAT, w tym VAT od akcyzy (tak, podatek od
    podatku!). Tak uchwaliła Większość, rękoma swoich przedstawicieli.

    > Pisałem przy poprzedniej dyskusji jak idę z kolegami na piwo i się składamy
    > a jeden idzie do kasy i płaci to nie musi płacić od tego podatków, a jak

    A jak pożyczam koledze stówę do wypłaty to Państwo wyciąga lepkie rączki
    po dwa procent. I?

    > wierni KK robią sobie wspólną imprezę nazywaną sakramentami to ten który to
    > organizuje (ksiądz) musi płacić podatek. Dlaczego??? Przecież kościół i
    > plebania nie nalezą do niego tylko do parafii (a więc lokalnej
    > społeczności).

    Dlatego, że Większość rękoma itd. BTW strasznie ten Sejm zawzięty na tych
    katolików, pewnie siedzą w nim sami ateiści, masoni i cykliści :-)

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.