  • Data: 2014-12-29 18:17:20
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj a raczej żal dupę ściska
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29.12.2014 Ergie <e...@s...pl> napisał/a:

    > Ale po co? Większość nie chce państwa wyznaniowego a godzi się na symbole
    > _różnych_religii w przestrzeni publicznej również w sejmie. A konstytucja
    > tego w żaden sposób _nie_ zabrania.

    Wiele osób uważa, że obecność symboli religijnych w obiektach państowych
    _łamie_ zasadę neutralności światopoglądowej państwa. Masz pełne prawo uważać
    inaczej, ale imputowanie im, że krzyż im przeszkadza, bo są zbuntowanymi
    katolikami, gdyż "prawdziwie niewierzącemu" krzyż powinien być obojętny
    - jest cokolwiek niestosowne, delikatnie mówiąc.

    I tylko tyle chcę podkreślić. A kto chce, zawsze znajdzie powód do flejma.

    > Opóźnienie budowy gazoportu na przykład - to jest prawdziwy problem, a nie

    Owszem, jest to problem. Czy chcesz o tym podyskutować? :-)

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.