    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nowy świecki zwyczaj a raczej żal dupę ściska
    Date: Sat, 03 Jan 2015 18:28:22 +0100
    <m84dn8$dia$1@node2.news.atman.pl> <m84e8u$e56$1@node2.news.atman.pl>
    <m84enn$efd$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <m84h59$gv5$1@node2.news.atman.pl> <m84hnf$him$1@node2.news.atman.pl>
    <m84ihq$i2i$3@node2.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <m84j83$iok$2@node1.news.atman.pl> <m84jpn$jjr$2@node2.news.atman.pl>
    <m86rn0$ugd$2@node1.news.atman.pl> <m86snp$akk$1@dont-email.me>
    <m86tpc$tg3$2@node2.news.atman.pl> <m86u3i$g83$1@dont-email.me>
    <m86vlu$vl6$1@node2.news.atman.pl>
    <54a7a4d4$0$2645$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2015-01-03 o 09:14, Uzytkownik pisze:

    > Tyle, że nikt nie był świadkiem zmartwychwstania, a ludzie często
    > mieszają prawdę z fikcją i sen z jawą.
    > Nigdy nie spotkałeś się z opowieściami zwłaszcza starszych ludzi, którzy
    > mówili "dzisiaj widziałam/widziałem moją mamę", którzy głęboko wierzyli
    > w obecność rodzica, pomimo, że już nieżyjącego od kilkudziesięciu lat?
    > Ludzie ci często nie odróżniają snu od jawy.

    > I wielu ludzi osądzonych na podstawie fałszywych zeznań, czy to
    > umyślnych czy też nieumyślnych.
    > Niestety po kilku latach zacierają się szczegóły wspomnień, a nierzadko
> [...]

    Zauwaz sam, ze uzywasz zwrotow "czesto", "wielu", "nierzadko". Czesto,
    wielu i nierzadko nie znaczy zawsze i wszyscy. Od Ciebie zalezy czy
    chcesz wierzyc czy nie. Czy czesto i wielu to wystarczajacy powod by
    wykluczyc, czy moze jednak dopuscic i poszukac prawdy? Czy w swoim zyciu
    znajdziesz cos co sklania do refleksji, czy wszystko oddasz przypadkowi.
    Stephen Hawking, moj zyciowy i naukowy idol powiedzial, ze pytanie czy
    Bog istnieje jest z gory bez zasadne, bo przed powstaniem wszechswiata
    nie istnial czas, wiec Bog nie mogl go stworzyc bo nie mialby na to
    czasu. Ten wielki naukowiec jest tak zajety definiowaniem wszechswiata i
    jego perspektywa, ze nie pomyslal po co komu czas w wiecznosci?

    Pozdro.. TK