  • Data: 2009-04-22 10:28:38
    Temat: Re: O alarmie
    Od: Dy <d...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zanim dojdzie czy zanim wejdzie?
    > ale zakladam, ze chcesz wykrywac 4 faze  z 7 -miu czyli miedzy plotem a
    > domem lub juz na plocie /fazy 2 i 3/.

    Widac, ze specjalista. Nie wiem o co chodzi z tymi fazami.
    Najlepiej gdzyby sygnal (jeszcze nie alarm) byl juz na ogrodzeniu ale
    to juz chyba za duzo. Po przekroczeniu ogrodzenia zdecydowanie jakis
    pierwszy sygnal.

    > tanio nie moze byc bo ceny czujek które musza pracowac w szerokim zakresie
    > zarówno temperatur jak i wilgotnosci sa zdecydowanie wyzsze niz tych
    > stosowanych wewnatrz pomieszczen

    Ok. ale czy rzeczywiscie wyjdzie kilkadziesiat tys.?

    > ---------
    > ale do rzeczy - alarm na plocie siatkowym od 4 tys. zl - warunek masz plot z
    > siatki o okreslonej sztywnosci i na dodatek nikt tego plotu nie rusza,
    > szarpie, skacze
    > doliczyc do tego  trzeba okolo 2 tys dla ochrony bramy i furtki

    Raczej niewykonalne.

    > -------
    > jesli masz odpowiednia odleglosc miedzy domem a plotem - w zalewnosci od
    > systemu od 2 do 6- 8 m to masz do wyboru
    > - tory aktywne podczerwieni - zima jak zaspy klopot ale po 1200-2000 za 1/4
    > elektronicznego plotu wyjdzie
    > - czujki pasywne podczerwieni i od 300 zl do 1600 znajdziesz, moga byc
    > potrzebne 2 , 3 lub cztery lub wiecej jesli dom kostropaty,

    Odleglosci jest sporo, w jednym tylko miejscu to ok 8m reszta pow 10m
    Zdecydowanie kostropaty, cos takiego |__| (rozciagnieta litera u) z
    tym ze dochdza zalomy, wylomy, wykusze.

    Pozdrawiam
    Dy