  • Data: 2016-05-14 14:15:21
    Temat: Re: OT 200 tysiecy kodowcow
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 14 maja 2016 14:08:16 UTC+2 użytkownik M. napisał:
    > Ja twierdzę, że dalsza kontynuacja obecnej polityki to samobójstwo dla
    > Polski. Możesz mieć inne zdanie w tej kwestii, ale argumentów nie
    > podałeś żadnych.

    bądz łaskaw rozwinąc temat - czym różni sie polityka obecnego rzadu od powiedzmy
    2014roku? Bo rozumiem ze wtedy to nie było samobójcze.
    Co wtedy było rozwojowe itp, a co konkretnie teraz jest samobójcze?
    Bo ja mam wrazenie ze zajumanie OFE było rozpaczliwcem który pozwolił zeby tusek nie
    musiał ogłaszac bankructwa finansów publicznych.

    b.