    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: OT 200 tysiecy kodowcow
    Date: Mon, 16 May 2016 22:45:31 +0200
    <nh94fo$qdm$1@node2.news.atman.pl> <nha8cs$ht4$1@dont-email.me>
    <5738a649$0$690$65785112@news.neostrada.pl> <nha8np$k9p$1@dont-email.me>
    <nhcg7a$482$1@node2.news.atman.pl> <nhcgqb$p94$1@dont-email.me>
    <nhchv1$64e$1@node2.news.atman.pl> <nhcm16$di8$1@dont-email.me>
    <nhcmmg$and$1@node2.news.atman.pl> <nhco2p$lmh$1@dont-email.me>
    <nhcpia$dja$1@node2.news.atman.pl> <nhd2pv$1vs$1@dont-email.me>

    W dniu 2016-05-16 o 20:16, masti pisze:

    > prawnicy jak najbardziej mogą się dogadać i jednoznacznie wskazują na
    > łamanie prawa

    W sumie to sie zgadzam. Kto zlamal pierwszy?

    > mał mnie interesują twoje wyobrażenia.

    Dziwie sie, ze to Ci wisi.

    > a co zrobił dobrego?

    Tamci sami sie przyznali, ze nic nie zrobili. Nie przeszkadza Ci to?
    Sami mowili, ze swiadomie poobsadzali stolki dla stanowisk. Tak powinno
    byc? A co zrobili przez osiem lat z emeryturami poza zabraniem kasy z
    OFE? Podniesli wiek jednorazowo, choc wielu mowi, ze te zmiany to za
    malo? Osiem lat to za malo na zmiany w prawie podatkowym? Cos zrobili z
    demografia? A zapomnialem piecset na kazde dziecko:
    http://superbiz.se.pl/wiadomosci-biz/po-przebila-pis
    -500-zl-na-kazde-dziecko-od-lipca_774370.html
    Niestety durny PIS sie na to nie zgodzil. Chcesz to babraj sie w tym
    gownie sam.

    > Wskażesz jakiekolwiek propaństwowe działania?

    Daruj sobie robienie ze mnie adwokata partii ktorej nie wybieralem.
    Wiele sie nie spodziewam, choc niektore rzeczy mi sie podobaja. Z
    drugiej strony moze i masz racje. Lepsze dla kraju bylo nic nierobienie
    przez poprzednikow niz nieudolna proba naprawy tego. Jak bedzie to sie
    okaze. Pewno jest to, ze tamtym sie nie chcialo. Niestety obecni chyba
    nie potrafia.

    > np. poprawę prawa? albo zmniejszenie wydatków budżetu? Albo poprawę
    > wizerunku na arenie międzynarodowej? albo coś innego?

    Myslisz, ze sie przejmuje tym, ze jakis Holender poucza nas o demokracji
    wskazujac na zadyme z TK, choc w jego kraju takowego nie ma?
    Bez jaj. Podobnych adwokatow demokracji nam nie potrzeba.

    TK