eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie[OT] Budynek mieszkalny przy głównej ulicy w Krakowie › Re: [OT] Budynek mieszkalny przy głównej ulicy w Krakowie
  • Data: 2015-05-06 18:24:00
    Temat: Re: [OT] Budynek mieszkalny przy głównej ulicy w Krakowie
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 6 maja 2015 18:00:44 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
    > Dzisiaj zauważyłem że przy głównej ulicy w Krakowie
    > gdzie tramwaje jeżdźa od nocy do nocy jest budowany
    > blok mieszkalny.
    > Już nawet sam developer mówi że mieszkania są pod wynajem.
    > Nawet gwarantuje 18% zwrotu przez 3 lata.
    >
    > I zastanawiam się kto to kupi???
    Kupcy się znajdą a za rok dwa obejrzysz w tvn program w którym zbulwersowani
    mieszkańcy domagają się usunięcia tramwajów bo hałasują. Nie tak dawno było podobnie
    z tymi co pobudowali domy koło lotniska i pőźniej protestowali że samoloty latają.
    Albo ci co na terenach zagrożonych powodziami się budują.