    Subject: Re: OT Ciekawosta Islamska
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <565f5c52$0$692$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <0...@g...com>
    <565ffb43$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <566036b0$0$694$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <56606d5a$0$22838$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Thu, 3 Dec 2015 18:29:04 +0100

    W dniu 2015-12-03 o 18:00, Budyń pisze:

    > Po pierwsze -zmien miejsce chodzenia do koscioła

    > - całkiem powaznie to pisze. Mozna zagłosowac nogami na bardziej wymownego
    ksiedza.

    Tyle, że ja nie mam potrzeby chodzić do kościoła i bywam okazjonalnie.
    Na to, gdzie odbywają się ceremonie zaślubin czy też pogrzebowe nie mam
    najmniejszego wpływu.
    Mam tylko wybór. Wejść do kościoła lub też nie wejść.
    Ostatnio na pogrzebie koleżanki, ksiądz pieprzył przez prawie 40 min o
    czerwonym Oleksym, który całe życie bluźnił na KK i go niszczył, a w
    obliczu choroby i śmierci nagle się pojednał z Bogiem, przytaczając
    powiedzenie "jak trwoga to do Boga". Doszło do tego, że jedni zaczęli
    wychodzić z kościoła, a inni dość głośno to komentować.
    Najgorsze w tym było to, że ludzie marzli na mrozie przed kapliczką
    cmentarną.

    > Po drugie -wez pod uwage ze w kosciele ksiądz mówi do katolików, a nie do ateistów.

    Jesteś w błędzie. Przemawia do zgromadzonych.

    > Zatem katolik który odrzuca Chrystusa to rzeczywiscie mozna go tam różnie okreslac
    - ale ty przeciez Go nie odrzucasz bo go nigdy nie przyjąłes. Zatem te okreslenie w
    ogóle ciebie nie tyczą.
    > Do ateisty opowiada sie całkiem inne rzeczy, nazwijmy to wstępne - najpierw trzeba
    mu powiedziec ze jest Bóg - szczegóły to mocno później.

    Poza tym byłem ochrzczony, przyjmowałem komunię i nawet byłem
    bierzmowany, ale w końcu doszedłem do wniosku, że ten cyrk nie jest dla
    mnie :)

    > tesciowa i spółka, po paznokciach! :-) Masz pecha :)

    Zostaw w spokoju moją teściową, bo nie pozwolę o niej powiedzieć ani
    jednego złego słowa. Tak samo i o teściu :)

    forma niewolnictwa.

    Próbuj dalej :)