  • Data: 2015-12-07 14:52:53
    Temat: Re: OT Ciekawosta Islamska
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Budyń wrote:

> [...]
    Nawet sprawy nie znałem w szczegółach. Okazuje sie ze atak był na bozonarodzeniowe
    spotkanie. Atak faktycznie przeprowadził islamista, ale to ze spotkanie było
    chrzescijan to im przez usta nie przejdzie. Znów wyłazi ze media łżą...

    > jesli jest to powinny napisac, tyle ze całą prawde.
    > Pro-lifer, terrorysta od ataku w Planned Parenthood, jest:
    > - biały,
    > - chrześcijaninem,
    > - trzykrotnym rozwodnikiem,
    > - damskim bokserem,
    > - gwałcicielem,
    > - a teraz jeszcze mordercą.
    >
    > taki tam nieotodoksyjny dosc chrzescijanin :) A wariat prawie na pewno.
    >
    > Różnica miedzy chrzescijanstwem a islamem jest taka ze chrzescijanin jesli
    zamorduje to WBREW swej religii, a islamista na wezwanie swej religii.

    O'RLY? Bo on, podobnie jak wielu innych twierdzi, że to na wezwanie
    religii. Islam tak samo, jako taki nie nawołuje do mordowania.

    iblia pełna jest wezwań do mordowania
    <http://www.patheos.com/blogs/friendlyatheist/2015/1
    2/04/these-pranksters-read-bible-passages-to-people-
    telling-them-it-was-the-quran-they-were-shocked/>

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?