  • Data: 2015-12-07 14:59:51
    Temat: Re: OT Ciekawosta Islamska
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 7 grudnia 2015 14:55:22 UTC+1 użytkownik masti napisał:
> [...]
    piszesz. Nawet sprawy nie znałem w szczegółach. Okazuje sie ze atak był na
    bozonarodzeniowe spotkanie. Atak faktycznie przeprowadził islamista, ale to ze
    spotkanie było chrzescijan to im przez usta nie przejdzie. Znów wyłazi ze media
    łżą...

    zamorduje to WBREW swej religii, a islamista na wezwanie swej religii.

    > O'RLY? Bo on, podobnie jak wielu innych twierdzi, że to na wezwanie
    > religii. Islam tak samo, jako taki nie nawołuje do mordowania.

    wielu innych? zieeeew....

    b.