  • Data: 2015-12-07 15:57:45
    Temat: Re: OT Ciekawosta Islamska
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 7 grudnia 2015 15:47:46 UTC+1 użytkownik masti napisał:
> [...]
    sytuacji analizowac w ówczesnych realiach historycznych. Trzymaj sie czasów
    współczesnych to pogadamy.

    > pięknie się wijesz.
    > Protestant nie, bo nie katolik,
    > katolik nie bo dawno
    > morderca też nie bo skoro zamordował to nie jest katolikiem

    ja bronie wspólczesnego katolicyzmu, chrzescijanstwa ogolnie tez ale sa tam różne
    odchyły dosc czasem powazne -no tych to nie bronie .
    Wam pasuje wnioskowanie typu 500lat temu ktos wytłukł indian to dowód ze religia
    katolicka współczenie jest zła. Sorry, ale tak to nie działa, a mnie szkoda czasu na
    dyskusje które nie maja nic wspolnego z rzetelna i logiczna analizą.

    b.