  • Data: 2015-12-07 21:52:04
    Temat: Re: OT Ciekawosta Islamska
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Kapelinder napisał:
> [...]
    chcą sytuacji analizowac w ówczesnych realiach historycznych. Trzymaj sie czasów
    współczesnych to pogadamy.

    szkoda ze czesc kleru nie potrafiła stanąć moralnie wyżej niż własne plemienne
    pochodzenie - mówie tu o tej czesci, którzy zachowali sie jak zbrodniarze. Bo
    przeciez wielu było porządnych, i wielu tych porządnych straciło zycie broniąc
    niewinnych.

    > ale co udaje? Kler stojacy po stronie tutsi był tez mordowany. Tam nie chodzilo o
    religie a o walke plemion. Kto bronil tutsich to go zabijali, niezaleznie czy był
    cywilem czy klerem, katolem czy nie. Ofiary wsród kleru tez były. Nie wiem w jakich
    proporcjach.

    > niestety byli.

    i dalej są. Nawet hierarchami. I ordery od Prezydenta dostają

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?