  • Data: 2015-12-08 09:51:21
    Temat: Re: OT Ciekawosta Islamska
    Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Ja niczego nie twierdzę, ja tylko zadaję pytania, bo nie znam odpowiedzi.

    A. Lepper.

    >Myślę, że jest to bardzo błędne twierdzenie,

    Nie jest. Nikt tu nigdy nie doleci, no może poza jakimiś obcymi voyagerami
    (pociętymi na miazgę przez meteoryty), z prawdopodobieństwem trafienia jak
    jeden do pierdyliarda do pierdyliardowej potęgi.

    >gdyż obecna nauka udowadnia, że istnieją pewne siły, które nie potrzebują
    >czasu, aby wykonać reakcję na dowolnie dużej odległości.

    Nie udowadnia.

    >Takim siłami są np. siły splątania kwantowego.

    To nie są żadne siły a zjawisko ma się nijak do podróżowania, ani nawet
    wysyłania informacji.