  • Data: 2010-01-28 18:49:09
    Temat: Re: [OT] Jak tam solary?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Darek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hjshbr$198$1@news.onet.pl...
    >a taki solar jest oplacalny, zamoryzuje Ci sie to
    > kiedykolwiek? Pomijam juz tu takie kwestie jak
    > "zielona energia", przyjaznosc dla srodowiska itd.
    > Chodzi mi o czysta gotowke, pomijajac juz dywagacje
    > o mozliwym wzroscie energii i o wyczrpywaniu paliw.
    > Chodzi o ocene na stan dzisiejszy cen. Ja jak kieds
    > przegladalem pobierznie temat to wychodzilo, ze jest to
    > raczej nieoplacalne.

    Zielona energia zupelnie mnie nie interesuje. Przyszly koszt energii
    pomijam, bo kto wie jak to bedzie.
    Mam troje dzieci. Wode prawie gratis bede mial od wiosny do jesieni. Zima
    troche. Sacunkowo zwroci mi sie to po kilku latach (nie mniej jak 5). Dzis
    zainwestowalem by latem odpoczywac od rachunkow gazowych teraz i co rok. Po
    prostu teraz na to mam, dzieki czemu pozniej bede placil mniej. Jezeli ktos
    jest singlem to w zadnym wypadku nie ma sensu tego montowac. To cos w stylu
    dodatkowego ocieplenia. Mozna mniej, ale mozna tez wiecej.

    Pozdro.. TK