eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNIe każde garnki nadają się do indukcji (nawet jeśli przechodza test z magnesem) › Re: [OT] NIe każde garnki nadają się do indukcji (nawet jeśli przechodza test z magnesem)
  • Data: 2012-04-21 05:18:33
    Temat: Re: [OT] NIe każde garnki nadają się do indukcji (nawet jeśli przechodza test z magnesem)
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Jesli posiada papier potwierdzający *jakiś* stopień edukacji to tak. Za
    > moich czasów uczono tego w podstawówkach. Więc jeśli posiada
    > wykształcenie podstawowe to tak.

    a jeśli jednak takiej wiedzy nie posiada mimo posiadania papieru?
    Przesadzasz kolego. Mnóstwo ludzi charakteryzuje się tzw wtórnym
    analfabetyzmem i co z tym zrobisz?

    Papier o niczym nie świadczy... niestety. I może to być wina tak samego
    zainteresowanego, jak i systemu edukacji. A o kuchenkach indukcyjnych ja
    dowiedziałem się dopiero wtedy, kiedy zacząłem wyposażać swój nowy dom.
    I z fizyki ze szkoły podstawowej, czy średniej nic o takich urządzeniach
    nie pamiętam.

    Nie mów zatem, że pierwsza z brzegu baba ma znać zasadę działania
    kuchenki, bo ja wątpię czy 80 proc społeczeństwa orientuje się w
    prostszych zasadach mimo posiadania papieru.

    pozdr
    Robert G.