eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNIe każde garnki nadają się do indukcji (nawet jeśli przechodza test z magnesem) › Re: [OT] NIe każde garnki nadają się do indukcji (nawet jeśli przechodza test z magnesem)
  • Data: 2012-04-21 08:08:53
    Temat: Re: [OT] NIe każde garnki nadają się do indukcji (nawet jeśli przechodza test z magnesem)
    Od: "s_13" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli posiada papier potwierdzający *jakiś* stopień edukacji to tak. Za
    > moich czasów uczono tego w podstawówkach. Więc jeśli posiada wykształcenie
    > podstawowe to tak.

    no i widzisz... twoje podstawowe wykształcenie (papier chyba masz?) nie daje
    gwarancji, że potrafisz pisać bez błędów w języku ojczystym... bo stawiania
    przecinków w odpowiednim miejscu uczą chyba w klasach 1-3...
    BTW ja mam jakiś papier, że jestem mechanikiem samochodowym z uprawnieniami
    diagnosty, ale życie potoczyło sie w zupełnie innym kierunku i teraz w aucie
    potrafię nalać tylko paliwo i ewentualnie sprawdzić olej...

    pozdrawiam
    s_13