  • Data: 2014-05-08 21:05:11
    Temat: Re: (OT) Polska w UE takie moje spostrzeżenia
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fede0c41-b7b5-48f1-91ac-89ed96dd32db@googlegrou
    ps.com...

    >A u nas robi sie portale internetowe za 50 baniek
    dla bezdomnych, organizuje sie kompletnie pozbawione sensu kursy roznego
    typu (kowalstwo artystyczne albo kurs wikliniarstwa;) albo rozdaje
    miliony
    chcac zrobic z nieradzacego sobie w zyciu bezrobotnego sprytnego
    przedsiebiorce :-) To jest tak glupie ze az boli, wiekszosc firm
    korzystajacych z dotacji dla bezrobotnych nie zarobila ani zlotowki i
    wiekszosc jest likwidowana po uplywie terminow w umowach (zwykle po
    roku).

    Ale popatrz na to od strony nie beneficjentów tych programów tylko
    od strony tych co przy tym robią.
    Mają pracę i płacą podatki.
    ;-)
    g.