    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: [OT]Re: Bojlery nierdzewne, - co to warte?
    <o...@l...harvard.local> <lgul8k$hpr$1@news.task.gda.pl>
    <o...@l...harvard.local> <lh0kdo$hj$1@speranza.aioe.org>
    <o...@l...harvard.local> <lh1i6d$ruu$1@speranza.aioe.org>
    <53349854$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
    <lh31ps$8ic$1@news.task.gda.pl>
    <53356521$0$2358$65785112@news.neostrada.pl>
    <lh3rts$ek1$8@news.task.gda.pl> <o...@l...harvard.local>
    <lh449a$tsr$1@speranza.aioe.org>
    <5335e174$0$2244$65785112@news.neostrada.pl>
    <lh8kqd$u5t$1@news.task.gda.pl>
    <5338769c$0$2373$65785112@news.neostrada.pl>
    <lh9tl0$kuf$1@news.task.gda.pl>
    <53387ee1$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>
    <lha1a9$p08$1@news.task.gda.pl>
    Date: Sun, 30 Mar 2014 23:37:32 +0200
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu 30.03.2014 o 23:11 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> pisze:

    > zieeeew....

    Wyobraźni Ci brakuje. Pomyśl sobie, we wtorek w Ziemię walnie 300km kamol
    (podobno amatorzy śledzą tylko 5% powierzchni nieba, reszty nikt nie
    monitoruje). Przeżyła garstka ludzi: paru górników w kopalniach, jakaś
    ekipa speleologów itp. razem poniżej 1000 osób. Resztę wytłukła fala
    uderzeniowa, tsunami, globalny pożar, skażenie atmosfery. Fala
    uderzeniowa, trzęsienia ziemi, tsunami kompletnie zdewastowały
    powierzchnię Ziemi - wszystko co było palne spaliło się, większość
    budynków została zmieciona. Zostało parę procent obiektów "korzystnie"
    ulokowanych.
    Po 2 tygodniach ta garstka wypełzała na powierzchnię Ziemi i zastała inny
    świat. Od wstrząsów obudziły się superwulkanny, których erupcja w krótkim
    czasie doprowadza do zimy nuklearnej - pozostali ludzie, jeśli uda im się
    przeżyć pierwsze miesiące - przez kolejne kilkadziesiąt lat walczą o
    przeżycie. Jeśli byli "mieszczuchami" mają problemy z podstawowymi
    sprawami.
    W akcie desperacji u schyłku swoich dni grawerują jakieś kawałki kamieni
    informacjami, które zdobyli przed katastrofą. Ich dzieci wiedzą już tylko
    to co zapamiętały z opowieści - nie znają kontekstu tych informacji.
    Dzieci ich dzieci, mają już tylko jakieś niewyraźnie zapiski na skałach,
    które nie są im do niczego potrzebne. Klimat się zmienia, muszą się
    przenieść gdzieś na południe - następne pokolenie nie ma już nic. Czasami
    trafiają na jakieś dziwne przedmioty, przeznaczenia których nawet się nie
    domyślają.
    Rozpoczął się nowy cykl.
    Nie trzeba żadnych kosmitów. Wystarczy niewielki (w kosmicznej skali)
    kamyk.

    TG