  • Data: 2011-11-04 11:36:38
    Temat: Re: [OT] Re: UPS w kotłowni.
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jaroslaw Berezowski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:smqco8-0qb.ln1@news.yarross.net.pl...

    > Dla aproksymowanej sinusoidy relacja między amplitudą a wartością RMS
    > jest taka sama jak dla sinusa. Różnią się oczywiście THD.

    Dla aproksymowanej sinusoidy z UPSa Napięcie szczytowe zupełnie jest inne
    niż dla Sinusa i wzór na nią jest też inny niż dla Sinusa. Gdybyś chciał
    zauważyć to wzór Vp/SQRT(2) dotyczy czystego sinusa czyli bez THD.
    Samo to że po wyprostowaniu aproksymowanego sinusa uzyskujesz przebieg
    prostokątny o wypełnienieu 50%. Chcesz powiedzieć że wartośc skuteczna
    napięcia po wyprostowaniu a więc i wzór są inne? Pomijając oczywiście straty
    na prostowniku.

    Marek