  • Data: 2011-11-04 18:38:41
    Temat: Re: [OT] Re: UPS w kotłowni.
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03-11-2011 o 13:32:41 4CX250 <t...@p...ornet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Jaroslaw Berezowski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    _common_waveforms

> [...]
    >
    > Czyli 50% dodatnie napięcie, 50% zero napięcia, 50% ujemne napięcie itd.
    > Napięcie skuteczne takiego przebiegu wynosi Urms=Vp/2
    > Vp- napięcie szczytowe międzu 0V a +V lub 0V a -V
    >
    > (nie międzyszczytowe Vpp bo tu Vpp wynosi aż 920V)
    >
    > Po wyprostowaniu wygląda tak i ma wypełnienie 50%
    > _ _
    > _| |_| |_
    >
    > Napięcie skuteczne takiego przebiegu po wyprostowaniu jest takie samo
    > jak jak przed wyprostowaniem.
    >
    > Więc jak widzisz co do napięć to pisałem tak jak jest faktycznie.

    > A ja widywałem 1000V. W mojej Wilo Smart też jest 1000V.

    Marku popatrz na tą symulację którą ci przgotowałem i nie bładź :)
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/90d57b473ce421ac
    .html
    Przy tym samym RMS czyli 230V +-1V napięcia międzyszczytowe
    dla prostokąta to 462V a dla sinusa 650V :)
    Nawet jak będzie odstęp pomiędzy prostokatami (a być musi) który powiększy
    nap szczytowe
    to jest on niewielki rzędu 2-5uS, to nadal nap sinusa będzie znaaacznie
    wieksze od prostokąta.

    --
    Pozdr
    JanuszK