  • Data: 2014-08-13 08:06:35
    Temat: Re: [OT} Re: Ułatwienia w budowie domów?
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-08-12 21:55, masti wrote:

    > jeszcze trochę i odkryjesz, że kopernik nie żyje

    Nie wiadomo czy masti odnosi się do 1. czy do 2. zdania.

    > to Ty twierdzisz, że Twój guru ma cudowne rozwiązania.

    Twierdze to co napisałem - dyskusja jest niemożliwa jeśli z drugiej
    strony nie padają argumenty. masti pisze stale coś w stylu "bzdury",
    "cuda", "nie da się".
    Normalne rozwiązania muszą dać się wprowadzić w życie skoro
    "funkcjonuje" coś tak absurdalnego jak ZUS.
    Jaki masti ma interes w obronie ZUS?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info