  • Data: 2012-12-07 09:52:52
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybaczą
    Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:k9sa1m$rgn$...@n...task.gda.pl...
    > To nie chodzi o zaden porzadek,

    Ale ile jest naiwnych, którzy w to wierzą?
    Ja wiem, może i coraz mniej ale jednak jeszcze wciąż b. dużo. Nawet w tym
    wątku jak widać ;-)

    > czy nie wywozenie smieci do lasu. Nie ma to jak kogos udupic przymusowymi
    > oplatami, pretekst nie ma znaczenia.

    Państwo nie umie ścigać tych, którzy wywożą śmieci do lasu (nie ma na to
    kasy zwyczajnie) więc wybiera rozwiązanie najprostsze - obciąża opłatami
    tych co przestrzegają prawa i nie wywożą.
    Co i rusz powtarzam, że należy zacząć dyskusję na temat roli państwa w
    naszym życiu, czym ma się zajmować a czym nie.
    Jeśli miałoby zajmować się jedynie kilkoma kwestiami typu sądy, policja,
    szczątkowa administracja to i te dziedziny byłyby b. dobrze dofinansowane,
    urzędnicy/funkcjonariusze przeszkoleni, o wiele łatwiejsza kontrola nad tym
    itp.
    Ale do tego niezbędna jest powszechna własność prywatna i brak ingerencji
    państwa w gospodarkę a to jak widać nie jest modne dziś.
    Będziemy mieć więc burdel w dalszym ciągu bo w socjalizmie te wszystkie
    problemy są *nierozwiązywalne*.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info