    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybaczą
    Date: Fri, 7 Dec 2012 12:13:59 +0100

    news:50c1cbbe$0$1218$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nawet jak wyjdzie, ze nie maja wywozic?

    Dokladnie tak. Kazali podpisac umowe na wywoz i tyle masz do powiedzenia.

    > Badzmy drobiazgowi bo panstwo ustala prawo, a nie gmina. Portfela nie
    > zmienia, ale moze sfalsyfikowac pewne tezy, ktore tu zostaly postawione.

    Bo to jest tak: panstwo na gminy naklada dodatkowe obowiazki obciazajace ich
    budzet. Czemu to wiadomo.
    Nie da sie gmin bardziej dotowac, bo wyjdzie po stronie wydatkow i budzet
    kiepsko wyglada. Co wiec zrobic? Wprowadzic przepisy gwarantujace gminom
    pokrycie nowych obowiazkow.

    > Ja uwierze w to co zobacze. Spekulacje zostawiam specjalistom smolenskim.

    Mnie zycie nauczylo, ze kombinowanie przy stawkach nigdy nie ma na celu
    obnizenia oplat. Prawde mowiac chyba nie znam zadnego takiego przypadku.

    Pozdro.. TK