  • Data: 2012-12-07 12:33:38
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybaczą
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:50c1ce95$0$1225$65785112@news.neostrada.pl...

    > Albo zostaniesz przy jednym, a reszta, jak do tej pory, do lasu.

    Ghost, mnie las nie interesuje. To tak jakby kazdego wsadzac do wiezienia na
    miesiac, bo ktorys sasiad moze kradnie.
    Ktos na nasz koszt obligatoryjnie w najprostszy dla siebie sposob probuje
    pozbyc sie problemu nie robiac tak naprawde nic. A co z lasami? Mam taki za
    oknem, a w nim wersalki, gruz po budowie, zderzaki samochodowe, fotele
    samochodowe, lodowka. Uwazasz, ze ktos kto wywiozl wersalke do lasu wrzuci
    ja do wlasnego kosza na smieci?
    Na dobra sprawe w imie walki z paleniem plastiku mozna ustawowo nalozyc
    obowiazek kupowania pieciu ton wegla tam gdzie nie ma gazu. Gmina po
    przetargu wskaze Ci sklad opalu gdzie bedziesz musial go kupic. Te zagrywki
    smieciowe dokladnie tak wygladaja.

    Pozdro.. TK