  • Data: 2012-12-07 14:22:38
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybaczą
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Prawda jest taka, że śmieci budowlane, gruz, płytki ceramiczne PCV, i stare
    >meble _nadal_będą_wywożone_ nad rzekę i do lasu.

    Bo tak naprawdę z tymi śmieciami jest problem ...

    W bloku ludzie wynoszą to coś pod śmietnik i później śmieciarki wywożą ...

    W domu jest problem bo nikt za darmo tego nie wywiezie , a jeśli juz to
    trzeba zamówić cały kontener i zapłacić jakąś chorą cenę ...

    Gmina powinna zrobić to co robią spółdzielnie. Zrobić jakiś dzień w miesiącu
    i wyznaczyć miejsce gdzie będą zabierana za DARMO rzeczy wielogabarytowe lub
    jakiś telefon aby ktoś podjechał i to zabrał tego dnia ...
    Ludzie nie wywalą tego do lasu tylko zaniosą w te miejsce ...

    Ja się wcale nie dziwię. Sam mam często z tym problem. Tyle że ja we własnym
    zakresie się tego problemu pozbywam (nie wynoszę do lasu) , ale i tak jes to
    mocno problematyczne ...