eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Date: Fri, 22 Jan 2016 15:29:17 +0100
    <n7t62h$jk$1@node1.news.atman.pl>
    <56a21f53$0$22837$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2016-01-22 o 13:23, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Jakiś racjonalny dowód?

    Oj daj spokoj. Same o tym mowia od dawna...

    > Jakieś liczby masz?

    Jakies 16 miliardow netto.

    > Radek miał rację, jest śmiesznie :-)

    Radek niech idzie do Lidla po osmiorniczki. Na tym znal sie najlepiej.

    > Mnożnik spowoduje, że gdy wezmą kasę ode mnie i przekażą na na cudzego
    > bahora, to bahor dostanie więcej niż mnie zabrano i jeszcze starczy na
    > urzędników robiących tę przekładkę?
    > Coraz weselej - gdzie uczą takiej ekonomii?

    Prosze Cie. To podstawy ekonomii.
    https://mfiles.pl/pl/index.php/Efekt_mno%C5%BCnikowy

    > Naczy w twoim świecie ciągniki są "nienasze" a osobówki nasze?

    W moim swiecie duze sieci nie sa nasze.

    > No w zeszłym roku, za rządu PO kto donosił do Unii na Polskę?

    Dlatego teraz siedza cicho. Co nie zmienia faktu.

    Pozdro.. TK