eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 23 Jan 2016 00:52:06 -0800 (PST)
    <c...@g...com>
    <n7udkc$g8i$1@dont-email.me>
    Subject: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 23 stycznia 2016 00:25:40 UTC+1 użytkownik masti napisał:
> [...]
    ktorzy sa na granicy podjecia decyzji. To musi dac efekty - jak duze , trudno
    oszacowac.

    > to ty masz dzieci dla kasy? Bo ja z miłości.

    no to dlaczego nie masz szesciorga? Miłosc powyżej 2 nie obowiązuje?
    Sprowadzasz sprawe do absurdu - jesli masz dwójke, teoretycznie chciałbys nastepne
    ale budzet domowy nie za bardzo sie spina to 1000zł miesiecznie moze dac impuls zeby
    jednak nastepne dziecko miec. Tylko o to chodzi.

    Gdyby płacili 2000 za dziecko to mógłbys twierdzic ze ktos poleciał na kase - ale nie
    bądz smieszny, za 500?

    > pomijając już, że zmienić ustawę medialną czy o TK można było w 3 dni a
    > 500+ spobie polezy w miisterstwach parę miesięcy

    gdyby zrobili 500+ krzyczalbys ze źle bo za szybko, jest normalnie procedowane, żle
    bo za wolno. To sie nazwywa obsesja - to co robi pis jest złe bo to robi pis.
    Postaraj sie bardziej obiektywnie :)

    Co do TK - uważam ze należało go stuknąć, jako organ stojący poza intencjami
    suwerena. Rzeplinski nawet nie udaje ze jest bezstronnym sędziom tylko ewidentnie
    sprzyja staremu układowi.
    Nie moze byc tak aby naród wybrał kierunek zmian a organ niepodlegajacy wyborowi te
    zmiany hamował z politycznych, a nie merytorycznych powodów.
    A ze platformersi podłożyli sie jak szczawiki tą nowelizacją czerwcową - kretyni
    kompletni. A wy za nimi tesknicie :)

    Telewizja - oczywiscie bardzo dobry ruch. Znów nie moze byc tak aby wszystkie 3
    główne telewizje napieprzały w pis jak w bęben niezależnie czy jest w opozycji czy
    rządzi. Jesli wam sie to wydaje dobre to jestescie powaznie skrzywieni.
    Prosze sobie właczyc TVPinfo- to sie w koncu daje oglądac. Kiedys były ludki
    wyłącznie proukładowe, teraz jest równowaga. Widze kogos z prawicy kontra kogos z
    lewicy/salonu. Zdaje sie ze na tym polega obiektywna telewizja? Nie pasi wam?

    A te dwie sprawy nalezało przeprowadzic szybko. TK ubiłby zmiany w telewizji, a bez
    jednej telewizji która w miare obiektywnie przedstawialaby zamierzenia rzadu bardzo
    ciezko byłoby prowadzic polityke informacyjną.

    b.