eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Date: Sat, 23 Jan 2016 10:05:03 +0100

    W dniu 2016-01-23 o 08:52, Ghost pisze:

    > To drugie.

    Nie wykluczam, acz staram sie trzymac pion w ocenie. Jak znikna
    kilkugodzinne kabarety z codziennej ramowki TVP2 to moze i o Kurskim z
    trudem jakies dobre slowo powiem.

    > I dobre jest demontowanie republiki?

    Nie widze wielkich roznic. Tamci robili to bardziej po cichu, zachowujac
    pozory a ci mniej. Spodziewany standard od zawsze mozna tak powiedziec.
    Z drugiej strony moze tak trzeba? Wypieprzyc jednych od koryta, za
    cztery lata pozamykac tych i moze zacznie byc normalnie? Dziwnie to
    wszystko zaczyna wygladac. Niemcy martwia sie nasza demokracja,
    amerykanie naszym ratingiem. Slabnie waluta. Jakies kody jezdza do
    Brukseli, opozycja sie obraza, ze jest opozycja. Jest ciekawie w kazdym
    razie.

    Pozdro.. TK