eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
  • Data: 2016-01-23 13:58:22
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 23 stycznia 2016 13:26:00 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
> [...]
    przepicia? Kazde nastepne dziecko to MNIEJSZY dochód na osobę i mniejsza kasa do
    przepicia.

    > Zapominasz jeszcze o kilku rzeczach:
    >
    > 1. Kazde kolejne dziecko jest tansze w utrzymaniu (bo moze nosic ciuchy po
    > starszych, bo ma ksiazki i przybory do szkoly po starszych, bo moga korzystac
    > z jednego biurka itp itd)
    > 2. Wyzywienie dwoch doroslych osob nie jest 3 x tansze od 2 doroslych i 4
    > dzieci. Wiec liczenie zysku per osoba jest nieuczciwe.

    Chcesz powiedziec ze mam wiecej pieniedzy na dzieci gdy mam ich duzo? :-)
    A uzywane buty nosze bo lubie a nie dlatego ze kazdy grosz musze 3x obejrzec?

    > Pozatym - skoro przyznajesz, ze 500 pln nic zasadniczo nie zmienia w kwestii
    > decyzji rodzicow w sprawie kolejnego dziecka,

    wcale tak nie powiedzialem - powiedzialem ze rodziny które sie wahają się zdecydują.
    Niewątpliwie program bedzie skuteczny z tym ze trudno oszacowac jak bardzo - o tym
    sie dowiemy za pare lat.

    b.