eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
  • Data: 2016-01-23 14:19:52
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 23 stycznia 2016 14:09:11 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > o to to - polacy JESZCZE chcą mieć dzieci ale brakuje im na to pieniedzy i
    stabilizacji.

    A o mnie to nikt nie mysli :-) Moze ja tez chce miec wiecej dzieci, a nie moge,
    bo panstwo mi zabiera po to, zeby dac jakiejs patologii ?? Przeciez pieniadze
    nie biora sie z nieba. Wszystkim zabiora, 7 tys urzednikow dostanie z tego
    pensje, a reszte rozdadza. Taka pomoc to jest nonsens :-)

    > Wyłazi z ciebie skrajny liberalizm/korwinizm. Na kazde zdanie ze panstwo
    zabierze/da jeżysz sie i nie bardzo mysląc o alternatywie pomysły negujesz.

    Bo socjal jest zly. W kazdej postaci. Zobacz na Niemcy, Francje, UK,
    Szwecje - oni przez rozdmuchany socjal maja teraz prawdziwy problem z
    patolami-uchodzcami :-) Nikt nie powinien sie bawic w janosika w swietle
    prawa.

    > Takie pomysły o wprowadzeniu wolnego rynku, swietnie, miło posłuchać, jestem za.
    Ale nie daja zadnej gwarancji wyzszej dzietnosci, ani tez nie ma zadych szans
    wprowadzic to w zycie w ciagu kilku lat. Chcesz czekac 50lat?

    Program 500 plus tez nie daje na to zadnych gwarancji. Jak panstwo bedzie
    zabierac coraz wiecej - to niedlugo wszyscy powyzej "patologii" wyjada z tego
    kraju. Nie rozumiesz tego? :-) Zostana sami urzednicy i ich petenci.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.