eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    From: niebieski <n...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Date: Sat, 06 Feb 2016 09:58:44 +0100
    <n92c35$lip$1@dont-email.me> <n92ceb$2ra$13@usenet.news.interia.pl>
    <n92cg1$n8e$1@dont-email.me> <n92ds2$2ra$14@usenet.news.interia.pl>
    <n92ef9$v3r$1@dont-email.me> <n92fdg$2ra$15@usenet.news.interia.pl>
    <n92gad$6mi$1@dont-email.me> <n92hd6$2ra$16@usenet.news.interia.pl>
    <n92ii4$g02$1@dont-email.me> <n92kbk$t4u$1@usenet.news.interia.pl>
    <n92keq$npt$1@dont-email.me> <n92l70$t4u$3@usenet.news.interia.pl>
    <n92svc$qeg$1@dont-email.me>

    On 05.02.2016 20:25, masti wrote:

    > odpowiesz w końcu skąd weźmiesz te pieniądze? bo ich nie ma.
    > i skąd weźmiesz pieniądze na wypłaty już przyznanych emerytur?

    Wiem do czego pijesz. Przedstawiłem ci opis problemu i sposób jego
    rozwiązania, którego rzekomo nie ma Korwin i podobnie do niego myślący.
    Ty chcesz mi wykazać, że na dzień dzisiejszy nie ma w kasie pieniędzy,
    więc jakby jutro Korwin przejął władzę, to nie będzie miał środków na
    wypłatę bieżących emerytur. Przecież wiadomo, że nie da się tego zrobić
    w jeden dzień! W okresie przejściowym trzeba by było używać wielu
    narzędzi, łącznie z zasilaniem kieszeni emeryta ze środków budżetowych.
    To jest jednak problem przejściowy, który wynika tylko z błędów
    poprzedniego systemu, a nie ze sposobu rozwiązania problemu przez
    wolnościowców.
    Docelowo emeryt mam mieć wypłacaną emeryturę tylko ze zgromadzonych
    środków w prywatnych funduszach emerytalnych _i_ _jednocześnie_ z
    uzupełnionych kont byłego ZUSu. W zależności w jakim etapie kariery
    zawodowej zastała go ta zmiana, proporcje będą rózne.

    W każdym razie - jest to realny plan do realizacji, brakuje tylko chęci
    politycznej do zmian.

    --
    niebieski