eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
  • Data: 2016-02-07 09:37:21
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 7 lutego 2016 00:52:11 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    ile tych które to ewidentnie przechleją? Ja nie znam ani jednej.

    > Nie kolejki, lecz na razie pojedyncze przypadki, ale jednak.

    dajmy spokój takim dywagacjom - pojedyncze przyklady patologii nie mogą byc zadnym
    miernikiem statystycznym dla powszechnej akcji.

    > ROTFL a niby w jaki sposób rozdawanie kasy ma wpłynąć pozytywnie na
    > wzrost PKB?

    A kto ci kaze wszystko rozumiec? z lemingowskim guru prof. belką sie kłócisz?
    ""Projekcja inflacji i PKB NBP zakłada, że program "Rodzina 500+" spowoduje "pewne"
    przyspieszenie wzrostu gospodarczego - poinformował prezes NBP Marek Belka.""

    skąd wiesz? Przy trójce dzieci to bedzie wsparcie na rate kredytu. Sądze ze jest to
    namiastka owej stabilnosci.

    zaproponowal lepszego, co tam lepszego -żadnego.

    > To, że nikt wcześniej niczego nie zaproponował nie oznacza, że musimy
    > sięgać po najgorsze rozwiązania. Wystarczy zobaczyć jak to robi zachód i
    > wybrać te sposoby, które faktycznie działają.

    mianowicie jakie?

    b.