eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
  • Data: 2016-02-07 16:13:45
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 7 lutego 2016 14:58:01 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    tak samo - dzieki mnie będziecie mieli extra 2kzł miesiecznie (bo nie zbierze)

    > No co Ty?
    > Ludzie pokroju Budynia wiedzą lepiej, że program Korwina jest zły i nie
    > zamierzają czytać zawartych w nim herezji :)

    alez mnie niektóre, wiekszosc nawet, jego tezy bardzo sie podobają tylko nie widze
    metod realizacji.
    Tam na ich stronie opisu transformacji z modelu dziejszego do korwinowskiego nie ma.
    Prosze was uprzejmie o link do takiego opisu, moze byc wykladu na youtubie czy
    cokolwiek.
    Jedyną szansą byłaby wojna bo jednorazowo całosc prawa i zobowiązan mozna skasowac.

    Ale sa tam takie kwiatki:
    8.1.2. Obowiązek edukacji należy znieść. W praktyce obowiązek ten skutkuje
    promowaniem do kolejnych klas nawet najgorszych uczniów, co przekłada się na
    systematyczny spadek poziomu nauczania.

    To sie nazywa wylac dziecko z kapielą. Zamiast umozliwic wyrzucenia ze szkoly
    pojedynczego ucznia on proponuje rozwalic caly system, któy w koncu w prosty sposób
    mozna uzdrowic.

    b.