eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
  • Data: 2016-02-09 13:12:58
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik wrote:

> [...]
    razem z kodami żródłowymi i prawami autorskimi majątkowymi do nich.

> [...]
    > Uwierz mi, że o wiele taniej byłoby dać kasę na każdego dzieciaka bez
    > wyjątku.
    >
    > P.S.
    > A propos oddawania kodu źródłowego to jest to mało realne, ponieważ
    > istnieje coś takiego jak "prawo autorskie".
    > Zatem osoba, która zakupuje oprogramowanie nie może sobie dowolnie
    > dysponować kodem źródłowym i np. przekazać je osobie czy podmiotowi
    > trzeciemu bez zgody autora.
    > Poza tym prawa autorskie są niezbywalne. Nie ma możliwości sprzedać czy
    > odstąpić praw autorskich. Autor zawsze będzie autorem. Można tylko zbyć

    mylisz prawo autorskie osobowe z majątkowym. To pierwsze jest, w Polsce,
    niezbywalne bo nikt nie moze się nazwać autore twojego utworu. To drugie
    jest jak najbardziej zbywalne a nawet często, z definicji, nie
    przysługuje fiuzycznemu autorowi jeśli utwór tworzysz na zlecenie albo w
    ramach stosunku pracy.

    Oprogramowanie natomiast podlega prawom licencyjnym które nie są tożsame
    z prawami wynikającymi z prawa autorskiego

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?