eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
  • Data: 2016-02-10 12:22:09
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 10 lutego 2016 08:09:41 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > Widzi potrzebe pobudzenia demografii ale nie poprze, bo lepiej jest zdjąc klin
    podatkowy. Jasne ze lepiej - tylko co z tego.

    No jak to co - po to jest ta mownica zeby przekazac innym swoje mysli i
    wywolac dyskusje.

    > Baby z targu by sobie lepiej poradzily w tym sejmie. Czy cholera tylko mnie
    przyszło do głowy ze mozna bylo cos utargowac? Np kukiz poprze pis pod warunkiem ze
    ten zmniejszy sie klin podatkowy -na początek chociazby tylko dla tych którym sie
    urodzi dziecko.

    Czyli maja poprzec cos, co wedlug nich jest zle w zamian za jakies obietnice?
    Przypominam, ze mowimy o gotowej ustawie ktora ma wejsc w zycie lada dzien.
    Skoro im sie nie podoba, to jej nie popra - moga jedynie zaproponowac cos
    innego w zamian. Zupelnie nie rozumiem Twojego toku myslenia. PIS juz nie chce
    zadnych istotnych zmian w ustawe wprowadzac, a skoro ta jest zla to ja trzeba
    wyrzucic do kosza i napisac nowa.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.