eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Date: Wed, 2 Mar 2016 23:07:14 +0100
    <e...@g...com>
    <1...@g...com>
    <n90j7p$upt$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <3...@g...com>
    <9...@g...com>
    <nb6m3l$2tf$2@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>

    W dniu 2016-03-02 o 20:06, Adam Sz. pisze:

    > Nie jestem kawalerem od 10-ciu lat ;)

    To taki skrot myslowy. Bo wiesz co to jest 50 zyli za nocleg od twarzy,
    ale nie wiesz co to 50 zyli od pieciu twarzy ktore musisz zaplacic bedac
    glowa rodziny a piszesz, ze wiesz wiecej niz 95% spoleczenstwa w temacie
    dotyczacym dzietnosci i kosztow z tym zwiazanych.
    Pojedziesz do Bialki w marcu jak rozmawialismy. Tam przy okazji skipasa
    skanuja twarz. Pomnoz swoj skipass razy piec to jakies wyobrazenie
    bedziesz mial.

    Pozdro.. TK