eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Date: Thu, 3 Mar 2016 11:41:16 +0100
    <e...@g...com>
    <1...@g...com>
    <n90j7p$upt$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <n929eo$gum$1@node2.news.atman.pl>
    <56b58653$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    <nb6lut$2tf$1@node2.news.atman.pl>
    <56d6fd6f$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    <nb7njc$6h5$1@node2.news.atman.pl>
    <56d7f188$0$651$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2016-03-03 o 09:10, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Cóż nie jedyna to kwestia w której się różnimy.

    Ale to nie jest wylacznie moj poglad. Modzelewski min. wyraza podobny
    poglad.

    > PiS w prowadza całą masę
    > podatków twierdząc, że to jacyś mityczni bogacze zapłacą. Począwszy od
    > bankowego, przez handlowy, teraz do ubezpieczeń OC będą doliczać 12%,
    > następnie ubezpieczenia samochodowe będą wypłacane wyłącznie za fakturę,

    Trzeci miesiac przpycham sie z ubezpieczycielem ktory uznal szkode
    calowita samochodu a wartosc przyjeta do wyceny to troche wiecej jak
    polowa ceny rynkowej samochodu. Wiec generalnie wszystko mi jedno, bo to
    co jest to i tak kila.

    > itd. itp. Do tego cała masa oszczędności pod płaszczykiem czynienia
    > dobrze - począwszy od przekonywania rodziców by wysyłali dopiero
    > siedmiolatków do szkoły (w przedszkolu dziecko kosztuje mnie, oraz sporo
    > dzieci nie znalazłoby miejsca nawet w przedszkolu).
    >
    > A potem dowiadujemy się, że Kaczyński robi szefem największej polskiej
    > spółki energetycznej znajomą sowiej mamy, która jemu samemu dopiero co
    > pożyczyła 200tys.
    >
    > Maniek do kurwy nędzy jesteś aż tak naiwny???

    Nie rob mi zarzutu z nieistniejacych spraw. Nie jestem wyborca PIS, ale
    to, ze nie lubie Jarka nie znaczy, ze mam negowac wszystko awansem.
    Co do przedszkola to sa jeszcze zerowki. Moj najmlodszy chodzil do
    takiej dwa lata, bo uznalem, ze wiecej nauczy sie w zerowce jak siedzec
    w przedszkolu.

    Pozdro.. TK