  • Data: 2016-02-19 20:58:26
    Temat: Re: Obecne trendy instalacji elektrycznej w chałupach
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 19 lutego 2016 19:53:51 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > Latem lubię mieć kontakt ze światem, (ptaki śpiewają :-) więc mimo WM
    > często mam okna pouchylane.

    To tak jak ja :)

    > No ale nie wypieprzy mi okna i nie narobi syfu w pokoju. Kij z roletą.

    Od tego mam szyby p4 z folia w srodku. Zdecydowanie lepsze zabezpieczenie
    zarowno przed zlodziejem (fizycznie: 2-5 minut ochrony, psychicznie: nie ma
    rolet = pewnie nic wartosciowego w domu nie trzyma ;) jak i przed takimi
    wlasnie ew. akcjami z latajacymi drzewami. Takiej szyby nie wywali za
    pierwszym razem nawet Pudzianowski swoim bejzbolem :-)

    > Eeeetam... codzienne stanie w korku to dopiero tragedia. Na szczęście,
    > póki co, mnie to omija.

    No ok ale jedno z drugim nie ma nic wspolnego. Ba - im dluzej bedziesz stal
    w korkach tym proporcjonalnie wiecej wolnego czasu bedzie schodzic na
    glupie czynnosci jak bieganie zeby otworzyc/zamknac rolety, czy bieganie
    od wylacznika do wylacznika :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.