  • Data: 2016-02-20 10:19:12
    Temat: Re: Obecne trendy instalacji elektrycznej w chałupach
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-02-19 20:58, Adam Sz. wrote:
    > Od tego mam szyby p4 z folia w srodku.

    Myślałem o tych szybach ale już mi kasy nie stalo. Natomiast nie
    zastąpiłyby mi rolet, abolutnie.

    Z drugiej strony z tego co słyszę złodzieje wwiercają się w ramę drzwi
    balkonowych i je otwierają. W mojej okolicy było kilka przypadków
    takich, nigdzie nie próbowali wybijać szyb.

    > No ok ale jedno z drugim nie ma nic wspolnego. Ba - im dluzej bedziesz stal
    > w korkach tym proporcjonalnie wiecej wolnego czasu bedzie schodzic na
    > glupie czynnosci jak bieganie zeby otworzyc/zamknac rolety, czy bieganie
    > od wylacznika do wylacznika :-)

    Ja mam niewielki dom i nawet przez myśl mi nie przeszło, że coś takiego
    mogłoby być problemem.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info