  • Data: 2016-02-19 21:49:32
    Temat: Re: Obecne trendy instalacji elektrycznej w chałupach
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-02-19 o 15:35, Adam Sz. pisze:

    > Wylamanie takiej rolety to kilka sekund dla lomu :) Rolety zewnetrzne
    > nie sa zadnym zabezpieczeniem antywlamaniowym! (chyba, ze sa antywlamaniowe,
    > a na bank takich nie masz ;)
    > (...)

    Jakiś czas temu czytałem, jak to ładnie ekipa złodziei "ogoliła" cały
    dom w biały dzień, korzystając właśnie z tego, że były rolety. Że były
    opuszczone - i mogli do woli buszować w środku. A sąsiedzi kawałeczek
    dalej nic nie widzieli.

    Myślę, że już lepiej chyba mieć mocne okna z dobrymi szybami - z kilofem
    "na robotę" chyba nikt nie chodzi. A nawet gdyby - to układy
    zabezpieczające zdążą wysłać powiadomienie.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam